Crazy rap contest! (in Contests)


Xion[3-14159] September 13 2006 10:44 PM EDT

rules: make a rap about CB and keep it PG

10k for everyone who posts a rap and another 25k to the one I like best

Xion[3-14159] September 13 2006 10:45 PM EDT

oh and another thing raps must be at least 75 words long

Xion[3-14159] September 13 2006 11:02 PM EDT

All you CBers are scared of me. I知 a crazy rap master, cant you see. i bust rhymes with my soul and the beat with my heart. i can rhyme words, i am so smart. so if you think you have a chance. Bring your moves to the dance floor and lets dance. Fight fire with fire and we can discuss strats then i will beat you because I got mad stats. i got crazy cool minions and some crazy cool computer skills. my coolness is hard to swallow it will make you ills.

SBW September 13 2006 11:12 PM EDT


Yeah... yeah...
CB is the game where there is no shame i hear about the players name to name every person i know shows the same rela... tion! since it's on a browser, it's the same application
fight bro fight down enter down look all around parents make no sound fight bro fight down enter down look at around parents make no sound
now for those gangstas who play at work try to hide the windows, leavin a smurk i know ya'll addicted to the game but mang, that's a shame do your work n go home to play, yo family's waitin on ya to make their day, CB is the game for everyone there's no sword n there aint no gun
typin /join carnage , bro it's scary SNK YYY3R is gonna make you weary when you're trippin all ova the place he gonna slash kick you in da face understanding the common rules my fellow friends play, eat, then snooze this is their favorite game to play and forever this game shall stay
yeah...yeah...
woot!
this is my crew Pit, OB, and Mandy playin the game is really dandy workin on strat is tough enough for those kids who sit at their comps and know nu--tin struttin that's all i gotta say bout this awesome game yeah, i gotta say...th00p gotta be tamed, but HEY he coo enough so i say, come play today!

Xion[3-14159] September 13 2006 11:16 PM EDT

i might have some competition

Xion[3-14159] (Philosophy) 24.86.43.145 S Beee W (TheEverblacksky) $10000 11:15 PM EDT

(MES)Naruto September 13 2006 11:25 PM EDT

Carnage blender
u can play whatever gender
u get bot checks
U might like em but its not very hi tech
i like to fight Ranger
and lose so i sometimes feel like a loser
im an avenger
im making my minion look to be weaker
and possibly prettier
because the familiar
ain't pretty
MY cb rymes done
ThIs WaS aWeSoMe

Xion[3-14159] September 13 2006 11:31 PM EDT

I知 the greatest rapper, you better reckon. What takes you an hour to come up with takes me a second. My rhymes will own you, my minions will pwn you. Don稚 mess with me or I will de-zone you. That is, take you out of your zone and clone you and your phon-ny rap skills. I知 ills, but not sick you池e slow and I知 quick. So next time you think about challenging me remember that I知 the greatest in CB..one love

Xion[3-14159] September 13 2006 11:32 PM EDT

Naruto thats not enough words for the 10k

QBOddBird September 13 2006 11:52 PM EDT

My name is OB and I am sexy
Only that even compares is Fexy
I can't stand rapping - this is more of a rhyme
No rhyme scheme just every two lines
'Sides, this ain't rappin' -
its just gum flappin'.
The real deal here is in pants burnin
Smell that? the smoke from your pocket's returnin.
My logic is broke, and its been for a long
time, but that's OK, 'cuz I'm never wrong
Even you admit it. You said it in chat
BBQ != wrong; that's where its at
I'm gonna finish this now before I vomit
....and none of you ever rhyme that last line, so I won't either. <insert cool slang here, such as 'Peace' or 'word to ya motha'>


/me hides his face in shame and sets his pants on fire for making a rap.

SBW September 13 2006 11:53 PM EDT

CB is the greatest game, It's awesome fsho, it aint lame, Xion think he so coo with his sly lil rhymes, but S B W always cherishes these times, when he gets the chance to rap out loud, to everyone in listenin in da crowd,
Xion, i dun need no rules, it's all free style, typin out my thoughts every once in a while, there's no lenght lim -it! but chu know what, i wont trim it ---- DOWN! so here are my thots bout CB, I'm playing a game with many trustees, and they could be wearing polos or white tees, ..but why should i care fshozee, i'm not a stalker or nothin ya'll hear me.. .:word:.
Words of shame can't bring me down, see my bow, it's a huge compound, I know that ELB's can trick me out, so if you got one extra, holla loud, i'm listenin bro if you got one more, send it over n you get the bling: oh SCORE

QBSefton [Black Cheetah Bazaar] September 14 2006 1:30 AM EDT

Sit back relax, while I slip it in gear, I will tell you all the things that you want to hear, I got rhymes I got style I got lots of class, if you try step up on me, you will find out fast.

Ask how I got here, how I made my name, I will tell you all about my path to glory and fame. I how started out on January of O five, and how I buried all the suckers while I stayed alive.

How I camped how I fought how I built the empire, as I tossed all the losers on the funeral pyre. Its my strat, its my skills, its my cerebral mind, that makes me so much better than any other you find.

I run tanks, I run UC, I run single mage, while everyone else lives on minimum wage. I have rocked CB with every one of my boys, making everyone else look like tinker toys.

That is it, we are fini that is all that you get, you need to add a zero to the prize money to make it legit. Ill take my 10K now and my 25 next, Im the elite CB wordsmith and I am the very best.

Stephen September 14 2006 1:36 AM EDT

Interesting. It seems the rap's boast is indirectly proportional to character ranking ;P

Xion[3-14159] September 14 2006 2:17 AM EDT

Xion[3-14159] (Philosophy) 24.86.43.145 Sefton (Sefton) $10051 2:17 AM EDT
Xion[3-14159] (Philosophy) 24.86.43.145 BBQ (Alluring Archer) $10050 2:16 AM EDT

Jury September 14 2006 4:27 AM EDT

my name is Jury.....


......


To be continued

AdminQBGentlemanLoser [{END}] September 14 2006 6:01 AM EDT

From Gondor to the Shire I leave destruction in my wake,
Your score, your winning streaks, the top spot, all mine to take.

Tulwar, Glaive, Bastard Sword, I've used the lot. Burn so much BA, you'll swear I'm a Bot.

My fightlist grows while you cower in fear, I'll overtake you thrice, new NCBs throughout the year.

Your strat is weak, terribly predictable and bland. I'll open you up with my single minion master plan.

When you inspect me you're in for a shock. I've the largest BoNE and the biggest CoC!

;)

QBJohnnywas September 14 2006 6:56 AM EDT

*******************************************
Meanwhile a tear in space and time opens up and propels little known Sixties protest singer Johnny Wasn't into the twenty-first century. A real champion for the little guy, with his acoustic guitar and bad haircut. Out he steps to sing his latest chart hit (In 1963)

'CB Is Blowing In The Wind

How many tanks must a tank slice down
Before you call him a tank?
Yes, 'n' how many CoC's must an AMF repel
Before he sleeps in the sand?
Yes, 'n' how many times must the Fireballs fly
Before they're forever nerfed?
The answer, my friend, is blowin' in the wind,
The answer is blowin' in the wind.

How many times must a Mage look up
Before he can see the top five players?
Yes, 'n' how many rares must one man have
Before he can hear people cry?
Yes, 'n' how many deaths will it take till he knows
That his C and enter keys have died?
The answer, my friend, is blowin' in the wind,
The answer is blowin' in the wind.'


From the shadows step seven anime faced ninja cheerleaders, who smother him in peanut butter and feed him to the sharks.


**************************************************


AdminShade September 14 2006 9:28 AM EDT

QBBarzooMonkey September 14 2006 9:42 AM EDT

Absolute resolute
My team is far from destitute
I think it's time to recognize:
I've got skills you can't refute

Sneakin' like a ninja
Comin' up to gitya
Don't stop, don't pause, don't even blink
Cuz I'm ready to forget ya

Climbing up the ranks fast
Leaving all your tanks past
Piling up the bodies
Just to make the rotting stank last

My strats, they might be funky
UC makes your tanks clunky
Time to learn a new word for fear:
I am BarzooMonkey

Halcyon September 14 2006 5:46 PM EDT

Wanna step up? I'll put you in place, with a Vorpal blade smacked into your face. Oh, what, you want more? I'll sneek up like a sniper at your back door. Throw a fireball, I'll still drop all-a-yall. You know you don't have that ability, what you need is, Amulet of Invincibility. Ya ain't got one, they don't exsist, so you might as well start swinging fists. Inflict one, inflict two, still the one going down is you. The fights almost over, the odds are ten to one, bag it up kid, your game is done. Try again, you'll still get beat, you wouldn't catch me half-steppin if I lost BOTH feet.

rawellivan September 15 2006 2:12 PM EDT

You look at me and what do u see...a noob a beginner some one yet to be...u laugh and make jokes.... but all it does is stokes...my flame...my power...my yearning to be...more than what u see...I try I train. then I come and maim your minion. I kill, I slay. I come put him in his graveI laugh u cry. you didn稚 expect him to dieu should have knownu should have thought. that this was all I would have wrought little did u know I would be the one u foughtyour minion is at his endit was my will that which made him bendnow u have learnedu were taughtthat I won this battle that we fought.

AdminNightStrike September 15 2006 2:34 PM EDT

[With fixes this time]

It's all about the blendering, baby

Uhh, uh-huh, yeah
Uhh, uh-huh, yeah

It's all about the blendering, baby
It's all about the blendering, baby
It's all about the blendering (It's all about the blendering, baby)
It's all about the blendering (It's all about the blendering, baby)
Yeah

Whatcha wanna do????

Wanna be blenders? De-fenders? Lenders?
Wastin time with all those NUB contenders?
6-12, become a big spender?
Either way, you're gonna be an offender.


Yeah, payin the bills with my mad camping* skills
giving it all away just for thrills

I got me a million MPR to spend
I take down multis and I don't get scammed
Installed a T1 line in my house
Always at my PC, clickin' "Fight" on my mizouse
Upgrade my networth at least twice a day
But it's ok, I ain't afraid of PR anyway
I'm down with Jonathan, I call him "Sysop" for short
I phone him up at home and I make him change his last retort
It's all about the blendering, what?

You've gotta be the dumbest NUB I've ever seen
You've got white-out all over your screen
You think your strat is really neato
It's about as balanced as Judge Ito
You're usin' a DCM? Don't make me laugh
Your level up in what, a day and a half?
You should just unlearn all of your stats, but not yet
because you got yourself into way too much debt
Your character is a disaster
You've got a morgul hammer on your main caster

Hey fella, I bet you're still mooching off your mentor, {CB1}Slayer
Tryin' to forge, like you're a tycoon item seller
And postin' "Help me!!1!" like some brain-dead AOL-er**
But you can't submit a post cause you're too poor of a speller
You're just about as useless as jpegs to Hellen Keller+


It's all about the blendering! (It's all about the blendering, baby)
It's all about the blendering! (It's all about the blendering, baby)
It's all about the blendering! (It's all about the blendering, baby)
It's all about the blendering! (It's all about the blendering, baby)

Whatcha wanna do????

Wanna be blenders? De-fenders? Lenders?
Wastin time with all those NUB contenders?
6-12, wanna be a big spender?
What?!


[Ok, I can't do the last verse... This is long..]

*new form: forging (that's for you, Sef)
**Read as: ...postin' help me one like some... so the rhyme scheme fits
+Had to leave that one in there... it's my favorite

AdminQBGentlemanLoser [{END}] September 19 2006 7:01 AM EDT

So how long is this lasting? ;)

UncleKracker September 19 2006 9:04 PM EDT

Everyone knows im the official man of Carnage Blender
Walked in and carried the old to the back alley dumpster
Cause their strats stunk up, and looked like they were diseased
Ugh man, whats that smell - blue cheese
So I came and cleaned up their turd with paper
And I used that paper to decorate their homeless walls.
And now that I'm top dog, I'm envied by all

But don't hate what you can't beat
You all aint even worthy to kiss the back of my feet
Cause it took me bout 2 hours to be on top of da game
Now I have the the glory, the women, and the fame
With one hand I take 3 guys down
and with the other, I write scripture
Cause my raps are timeless, my skills are endless...
Well you all get the picture

Kracker in house, hello to all my loving fans. And PEACE, I'm out.

AdminQBGentlemanLoser [{END}] September 27 2006 3:06 PM EDT

What's happening with this contest?

QBJohnnywas September 27 2006 3:43 PM EDT

Last login september 15th...comp problems? back to school? left because he was scared by the entries?

Sir Leon [Soup Ream] September 27 2006 9:03 PM EDT

So you guys dont go reward-less I'll donate 100k.


It's up to you guys to determine the winner. Then I'll send the cash directly to that person. If you'd also like to do a first and second I'll donate an additional 50k.

Flamey September 28 2006 1:40 AM EDT

that guy left for a bit and came back and decided to make a contest, he only had 100k, i told you guys, he was out of money too, he could only deal with 10 posts, anyway.

QBJohnnywas September 28 2006 3:23 AM EDT

He did seem to pay out three entrants:


Xion[3-14159] (Philosophy) 24.86.43.145 Sefton (Sefton) $10051 September 14 2006 2:17 AM EDT
Xion[3-14159] (Philosophy) 24.86.43.145 BBQ (Alluring Archer) $10050 September 14 2006 2:16 AM EDT
Xion[3-14159] (Philosophy) 24.86.43.145 SirBubbleWrap (TheEverblacksky) $10000 September 13 2006 11:15 PM EDT

AdminQBGentlemanLoser [{END}] September 28 2006 3:24 AM EDT

;) It wasn't about the money, I just wanted to know if I'd won or not. :P

QBJohnnywas September 28 2006 3:25 AM EDT

I think GL won. In his own mind anyway.... :P

AdminQBGentlemanLoser [{END}] September 28 2006 3:29 AM EDT

Hell yeah! No one beats my last line! ;)

QBJohnnywas September 28 2006 3:39 AM EDT

Except someone who has a magic missile and great balls of fire

Flamey September 28 2006 3:54 AM EDT

ROFL!
This thread is closed to new posts. However, you are welcome to reference it from a new thread; link this with the html <a href="/bboard/q-and-a-fetch-msg.tcl?msg_id=001tyf">Crazy rap contest!</a>